Home        |        Jaarverslag |        Premie VOS |        Privacyverklaring

Premie VOS

Bekendmaking Premie VOS 2024

Bekendmaking in het kader van de algemeen verbindendverklaring van bepalingen van de collectieve arbeidsovereenkomst Vormings- en Ontwikkelingswerk Slagersbedrijf

Op 5 oktober 2023 heeft het bestuur van de Stichting Vormings- en Ontwikkelingswerk in het Slagersbedrijf (VOS) de hoogte van de werkgeversbijdrage in de premie VOS voor het jaar 2024 vastgesteld. Artikel 4 van de collectieve arbeidsovereenkomst Vormings- en Ontwikkelingswerk Slagersbedrijf is bij besluit van 8 december 2023 (Stcrt. 13 december 2023, nr. 30825) algemeen verbindend verklaard tot en met 31 december 2028. In voornoemd artikel is bepaald dat de werkgever jaarlijks aan de Stichting Vormings- en Ontwikkelingswerk in het Slagersbedrijf een bijdrage verschuldigd is, waarvan de hoogte wordt vastgesteld overeenkomstig het ter zake bepaalde in statuten en het financieringsreglement van de Stichting Vormings- en Ontwikkelingswerk in het Slagersbedrijf. Het bestuur van de Stichting Vormings- en Ontwikkelingswerk in het Slagersbedrijf maakt het volgende bekend: De bijdrage die de werkgever op grond van de algemeen verbindendverklaring van artikel 4 van de collectieve arbeidsovereenkomst Vormings- en Ontwikkelingswerk Slagersbedrijf is verschuldigd, is voor het jaar 2024 vastgesteld op 0,4% van de heffingsgrondslag, welke grondslag nader is gedefinieerd in artikel 1 van de collectieve arbeidsovereenkomst Vormings- en Ontwikkelingswerk Slagersbedrijf.

Publicatiedatum: 13 december 2023

Stichting VOS, Diepenhorstlaan 3, 2288 EW Rijswijk, info@slagers.nl, KvK: 41158307